Referat Planowania i Realizacji Inwestycji
- Przygotowywanie umów ze spółdzielniami mieszkaniowymi w zakresie udziału gminy w finansowaniu infrastruktury technicznej w osiedlach mieszkaniowych.
- Prowadzenie spraw związanych z uzbrojeniem terenów pod skoncentrowane budownictwo jednorodzinne oraz wielorodzinne, wykonywane w ramach budżetu gminy.
- Prowadzenie spraw inwestycji mieszkaniowych, realizowanych z budżetu gminy.
- Pełna obsługa inwestorska w zakresie inwestycji realizowanych przez Urząd Miejski i jednostki podległe, w tym:
- wykonywanie prac warunkujących uzyskanie wskazania lokalizacyjnego, decyzji o lokalizacji inwestycji;
- uzyskiwanie informacji geodezyjno-inżynierskich i geologicznych;
- zapewnienie opracowania dokumentacji i zawieranie umów z jednostkami projektowymi;
- wykonywanie prac projektowych;
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego;
- przeprowadzanie analiz kosztów inwestycji;
- zapewnienie terminowego wpływu dostaw inwestorskich;
- organizowanie rozruchu i dokonywanie odbioru robót obiektów i zadań inwestycyjnych od wykonawców.
- Terminowe oraz zgodne z prawem przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówieniach publicznych.
- Przedstawianie Burmistrzowi spraw związanych z prowadzeniem postępowania o zamówienia publiczne.
- Wydawanie i publikowanie (internet, telegazeta, tablice ogłoszeń itp.) miejskiego informatora zamówień publicznych, zawierającego informacje na temat zamówień publicznych ogłaszanych przez Gminę i jednostki organizacyjne.
Kierownik Referatu:
Małgorzata Jasińska
ul. Jana Zamoyskiego 59,
23-300 Janów Lubelski
Pokój 21
tel.: 15 872-43-22,
inwestycje@janowlubelski.pl