Patronat Burmistrza Janowa Lubelskiego jest wyróżnieniem podkreślającym szczególny charakter przedsięwzięcia. Przyznawany jest przedsięwzięciom o zasięgu lokalnym, regionalnym, ogólnokrajowym i międzynarodowym, których realizacja przyczynia się do promocji gminy Janów Lubelski.
Jak uzyskać patronat Burmistrza Janowa Lubelskiego?
Ubiegając się o przyznanie Patronatu należy czytelnie wypełnić wniosek do Burmistrza Janowa Lubelskiego (Załącznik nr 1 do Regulaminu).
Kompletny, podpisany wniosek należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim przynajmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem przedsięwzięcia. Wnioski złożone po tym terminie mogą zostać nierozpatrzone.
Wniosek można dostarczyć w jeden z następujących sposobów:
O przyznaniu bądź odmowie przyznania Patronatu, Wnioskodawca informowany jest pisemnie w formie listownej bądź elektronicznej (na wskazany we wniosku adres pocztowy i/lub adres e-mail).
Obowiązki Organizatora przedsięwzięcia
Linki:
[1] https://archiwum.janowlubelski.pl/sites/default/files/news/attachments/zarzadzenie_i_regulamin.pdf
[2] https://archiwum.janowlubelski.pl/sites/default/files/news/attachments/zal.1_do_regulaminu_-_wniosek.doc
[3] https://archiwum.janowlubelski.pl/sites/default/files/news/attachments/zal.2_do_regulaminu_-_sprawozdanie.doc
[4] https://archiwum.janowlubelski.pl/node/3040